5 Månader och goast i världen!!

image42



Nu e Noel 5 månader, och ja tycker 1 månad känns som 1 vecka... vi har vart sjuka och lillprinsen har precis avslutat sin antibiotika kur... Och nu när han äntligen var på bättringsvägen  blev Melwin sämre.. Har vart me han o fått nya mediciner idag, hoppas att det snart e våran tur att bli friska från allt.. Denna höst/vinter har vart hemsk, haft sjukdom på sjukdom, stackars oss... Ja för ja tycker lite synd om oss nu..
Nu ska ja försöka skärpa mig o skriva oftare, men det e inte det första man tänker på när barnen e sjuka, men nu ska jag allafall kunna ha lite tid att skriva av mig..

snart e det dop för Noel och ja håller tummaran för att allt ska vara bra då.. 2 veckor kvar och allt e nästan färdigplanerat, ska beställa tårtor mm nu i veckan..
Det ska bli himla kul det kommer 30 gäster och Anna och Annika ska vara Noels faddrar.. Det e jag och Gabriel väldigt stolta för..

Annars har det inte hänt så mkt. vi har vart på  Gotland över påsken, men tyvärr var vi mest sjuka, huvudsaken var ju att vi träffade släkten på Gabriels sida och vi hade lika trevligt som vanligt..

Nu är vi hos mamma och våldgästar, ha ha, ska hem på torsda och då ska ja fixa Noels nya rum, ska bli kul att få pyssla och göra fint där inne..
Nu ska ja slänga mig i soffan och göra Melwin sällskap och glo på barna i bullerbyn, Noel sover en stund nu.. Senare blir det pizza från Pinoccio... MUMS!!!

Skönt att min lillasyster e hemma från 10 veckors resande i Thailand välbehållen!!
Nu kan man pusta ut och se fram emot att träffa henne på dopet... 

 



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?