äntligen....

har vi hittat finkläder till barnen... och jag e supernöjd... De kommer bli så fina mina pojkar...
Vi har åxå gjort lite andra ärenden på stan idag, brudbuketten, korsagena och blommorna är beställda, dyyrt.. men det e det värt.. "hoppas ja" Senare ska ja o Gabriel gå igenom allt igen o se vad som e kvar, det e inte så himla mkt kvar nu och det betyder att jag bara kan njuta nästa vecka och ta hand om mig själv, här ska slingas hår, göra naglarna, sola solarium.. ja en massa saker...

Syrran kommer åxå, ska bli så himla kul o träffa Felicia som nu är 7 veckor... Oliver med såklart han e så go han, pratar endast Norska nu.. Det blir busfabriken allafall, det e ett måste när dom e här..

Eftermiddagen har vart lugn, jag o Noel var på långpromenad innan, såg då att det var bröllopsfest på Fridas, tänk va nervösa de var... undrar hur jag kommer känna nästa lördag, antagligen aspirrig... eller så släpper det, när vi väl e gifta.. Hoppas det blir en kul fest för alla som kommer och att alla stannar o festar lääänge...

Annars har vi bara fixat me alla saker, tvättat och tittat lite Tv..

Noel e på topp nu, så skönt att han e frisk, han e så himla go då, de förra två veckorna var jobbiga med mkt gnäll, stackaren, han har säkert mått jättedåligt...

Imorrn ska jag tvätta, städa hela lägenheten, fixa alla småsaker och röja ute... Jag vill nämligen inte göra något av det nu till veckan vill helt hållet släppa hemmet och bara ha kul...

Ja hoppas på lika fint väder nästa lörda som vi haft idag...


Förresten, jag har hittat världens finaste köksbord o stolar, ja älskar det... ska bara visa det för Gabriel med, för isf om vi båda gillar det och vill ha det så får vi det av mamma i bröllopspresent... Yippie... Assnällt juh...

Ne nu blir de kaffe o tv... sen tidigt sängen, har mkt att städa imorrn...

Tjing....
  lina  

sälj gärna ert gamla till oss då :-) Vi behöver nytt =)

Datum: 2008-08-30 / Tid: 21:23:47
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?