Håll i Gång!!

Sen jag blev bättre har det vart fullt upp, minst sagt...

I onsdags var vi i stan... shoppade.. hittade lite nytt, en cool klänning till mig, passande till svarta leggings o stövlar, lite nytt smink, saker till borden, pyssel, papper, glitter mm på Panduro och NEJ, inget annat... kikade på smycken till kläningen, tror jag hittat de rätta, ska tillbaka en gång till....
DVS med den shoppingen har jag nästan allt kvar...
Ja ja, sen var det fika o lek på Herberts, jättekul för båda barnen.... Bilder kommer.... Imorrn...
När vi hade kollat varenda affär i hela stora staden halvsprang vi hem i ÖSregn  till mamma o satte på kaffe o lagade middag.. Tog det lugnt, packade ihop våra saker kollade Tv och kl 21.30 kom Gabriel o sen åkte vi hem till vårt lilla place...

Idag... vaknade vid 8.30, tog det lugnt me Noel läste lite tidningar, hade en hel hög i brevlådan.. ha ha..
Plockade lite här hemma, Gabriel hämtade oss vid 11 åkte till stan, Neptunuskliniken till BVC sen läkare...
Noel vägde 10325g och var 77,5 cm lång, en stor kille... allafall lååång... Skönt att han inte tappat en massa i vikt pga sina hemska sjukperioder, sen blev vi inbokade på en akuttid hos Tarike igen... Noel har en massa hemska utslag både i ansikte, på hals och på kroppen.. Visade sig att han fått dem av virusinfektionen i kroppen och dessutom får Noel klåda av dem så det blev medicin IGEN.. Men den ska dämpa klådan ordentligt, hoppas hoppas...
Fick 2 stora flaskor utskrivna så om han slutar med sitt kliande med den medicinen blir jag jätteglad...

Efter det åkte vi till China Sea och åt lunch med Johan, Jag åt en nyttig lunch med mest kött o sallad, underbart att ha lite aptit, men det finns inte så mkt plats i magen känns det som, min kropp har vant sig utan mat i 4 dagar..
efter lunchen drog vi till rusta, köpte coqtailglas till förrätten..
Sen var det in till staden igen, vi gick till Bokia, köpte 2 fina böcker till Bröllopet, en Gästbok och en Mina Bröllopsminnenbok, där alla gäster kan fylla i... Och givetvis fina pennor.. Sen gick jag på mitt håll o Gabriel på sitt..

Fick inte fixat så hemskt mkt idag heller.. En sjal på Festgarderoben, perfekt till klänningen.. Kollat på presentalternativ till Gabriel, ska bara bestämma mig..
Gabriel fick fixat en väldigt massa, han har även hämtat ringarna... Yippie, ja har nog provat dem 5 ggr idag.. ha ha ha.. väääldigt fina...

Sen var det mathandling på Willys, hämta Melwin sen hem...
O ida ville Arild o hans tjej Veronica komma, så vi bjöd på tacos gjord på Quornfärs "nyttigt" vi drack lite vin o öl och skrev ner alla bra låtar vi kunde komma på till DJ´n
En väldigt trevlig tjej faktiskt och det var kul att få träffa henne innan själva bröllopsdagen..

Nu sover alla utan jag... hur ska jag kunna sova sissta veckan då?? varje kväll e en pina ja ligger vaken i sängen och tänker........... mina tankar, bort bort bort... säker skrivit så innan... men allt har sin mening ska bara komma på vad... VAD vad.... kanske dags för ett spådamsbesök???
Min promenad fick falla bort ida men ja har sprungit på stan hela dagen juh, lite motion allafall.

Det har vart Håll i Gång hela dagen men riktigt trevligt... men nu.... nu så får jag nog säga Gonatt...

Föresten, vi kanske ska släppa allt o åka till Borås med Andreas o Lina o alla barn nån dag.... riktigt kuuuul juh...
kan vi behöva som avkoppling... O man saknar ju sina vänner, vi e´ju vana vid o träffa er nu alltid.... det e tomt utan er.... Miss You.....

Puss O Gonatt alla......

PS.. bilder kommer snart... lovar...
  lina  

saknar dig med gumman...det hade vart topp om vi kunde bo liiite närmare varandra =)

Datum: 2008-08-29 / Tid: 08:26:48
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?