Nu e det dax...

Japps, nu ska här gås ner i vikt, har vart o shoppat pulver nu, 1 påse = 111 kcal ...
Men nu sitter jag här och äter lite choklad, sissta gången på 2 ½ vecka.. Men mitt chokladberoende är enormt när jag har min vecka, så idag var jag absolut tvungen att köpa lite..

Imorgon börjar jag..  Frukost = pulver + en banan
                                      Mellanmål = ett äpple
                                      Lunch = pulver
                                      Mellanmål = knäckebröd m kaviar
                                      Middag = kyckling m broccoli
                                      Kvällsmat = pulver

Önska mig Lycka till.....



För övrigt har dagen vart bra, Lina o Saga kom vid middagstid sen kom mamma, det blev lite kaffe och tjat, sen var det dags att prova klänningen... Och jag har verligen köpt den rätta... men jag borde nog allafall gå ner 5 kg till och det ska inte vara så himla svårt.. Underkläderna passade bra under och då kan jag släppa det.. Men det blir nog minst 2 provningar till, mamma måste åxå lära sig hur man knyter den rätt.. Sen var det kanske inte så jättebra att prova under menstider.. jag går alltid upp 3-4 kg och får en väldigt plufsig mage då och det känndes.. Jag e en riktig vattenansamlare under mens, helt hemskt e det..

Sen efter det åkte Lina o Saga hem igen... kort därefter kom Gabriel hem och hade köpt en superskrivare..
Äntligen kan vi skriva ut igen, har en hel del att fixa..
Sen gick jag o mamma på min skogspromenadrunda.. Jätteskönt var det.. Mamma var helt slut efteråt, stackarn jag har kört med henne denna veckan... Shopping o shopping, promenader mm mm...

Nu sitter jag här och tycker att dagarna går för snabbt, jag hinner inte med allt juh... Måste lägga in turbon nästa vecka så att allt verkligen blir fixat..

Ohhhhhhhhhhhhh jag kommer sova en hel vecka sen... Bara allt e över....


Imorgon kanske Lina o barnen kommer, då blir det långpromenad... men hur tungt e inte det o ha 2 barn i samma vagn.... det kommer gå trööögt...  Men bättre träning...
Jag känner faktiskt att jag har ett bättre flås nu ha ha ha jag e inte genomsvett efter mina rundor längre.. och det e ju positivt, innan var jag typ flytande och hade andnöd när jag kom in...







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?