Redan fredag...

Denna veckan har gått helt sjukt fort.. det e redan fredag.. Ännu en solig dag, kan inte bli bättre, undrar hur vädret är den 6:tte..  Håll tummarna för att det blir septembers finaste dag....

Nu ska jag snart ta min första drink, Nutrilett.. Yippie... ha ha känns lite skumt att inte få käka frukost...
Men de e under en tvåveckorsperiod... sen ska jag gå över till GI tänkte jag..

Nu ska jag snart sätta fart här, ska med bussen 11 för att hämta Melwin på dagis 13.30.. innan dess ska jag duscha, röja undan... hänga tvätt, vika tvätt... Undrar hur det ska gå på 2 timmar... 

Kan man ha stövlar redan?? eller e det fortfarande för somrigt ute?? Ja ja får se vad det blir... hade gärna velat ha mina nya stövlar leggings o en top...

Noel galenpannan kryper omkring här i en slags racerfart, vet inte vad han håller på med, ha ha ser rätt rolig ut...
Jag har fått sätta hinder här o var för han e snabb som attan!!

Nu får jag Hynda mig "som Melwin säger"



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?