Storstädat..

Japp, då har man vart duktig, gick ut på långpromenad ända till Årnäshalvön o tillbaka, sen har jag städat o tvättat o nu så e det äntligen klart.. Här e såå fint nu.. Melwin o Gabriel åkte nyss till martin för att skriva lite papper sen kommer dom hem med kycklingsallad mums, ja e rätt hungrig nu efter allt slit...
Sen blir det nog Gekås.. e de öppet ida? jo men de tror ja, vi har glömt lite saker ska handla snacks o ljus..
Sen blir kvällen lugn.. Imorrn kommer äntligen anna o familjen hit, jättekul ska de bli...

På tisdag e det provning av brudklänningen igen...
på onsda e de solning o ta hand om mig dag
på torsda ska ja fixa naglarna
på freda e de ästad
någn dag ska håret fixas me...

dagarna går och denna veckan kommer säkerligen bara gå i raketfart... 1 Vecka kvar harregud... ja ja de e bara att ta de me ro... försöka allafall...
ja o gabriel satt uppe sent o fixade resten, var tvungen att fixa om boendet för vissa men ja tror vi fick gjort ett bra jobb o att alla kommer trivas bra me varann...

Nu ska ja hoppa in i duschen sen e de shopping igen... tänk va pengar man gjort åt de senaste veckorna, vill inte ens veta.. Ja måste till Gina o köpa en till klänning me älskar den ja köpte i veckan... Ja kommer att bo i klänningar o leggings denna höst/vinter de e ju så bekvämt...

O nu håller jag tummarna extra mkt på att Gabriel ska jobba lite i Grekland, då får ja o barnen åka med + att vi kommer ha en egen nanny, de ni... ;-)
vore så kul o lämna sverige, inte länge men en månad e ju helt ok...  o bara sola o vara me barnen hela dagarna..

Ikväll blir det en till långpromenad, de e härligt att komma ut så som jag gjort nu det senaste, ja mår bra o kroppen mår ännu bättre, de e härligt när jeansen blir lite stora o när kärlekshandtagen försvinner.. Ja de e sant, mina e nästan helt borta nu, va lite motion kan göra, ha ha ha ha....

Snart blir det att köpa träningskort på simhallen, vill verkligen hålla igång nu... ja älskar simning sen kan man köra lite spinning o gym upptill..

Ne nu måste jag sliiiiiiiiiiiiiiita mig från datan......



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?