Tråkiga dagar...

Här har det inte vart på topp... Lille Noel e sjuk och det drabbar oss alla, gnälliga nätter och jobbiga dagar... Jättetråkigt och väldigt synd om den lille... Idag ska vi till Neptunuskliniken till vår käre doktor Tarike.. Hoppas att dom kan hitta vad som e fel, enligt mig kan det ha drabbat öronen, och då blir det medicin igen...
Det e så himla jobbigt när ens barn e sjuka och orkeslösa..

Gabriel e i Sthlm o jobbar nårra dagar så vi bor hos mamma som tur e.. så här har jag go hjälp..
Melwin e hemma från dagis åxå lite krasslig sen vill vi inte ha hem mer baciller från dagis, det räcker nu..

Igår kväll var vi ute o promenerade på strandpromenaden, jätteskönt, men min kropp e inte OK, helt trött o så kan jag knappt äta någonting, undrar vad det kan vara..
i 2 timmar var vi ute, och sen på kvällen blev det grillat o grönsaker..

Natten har vart hemsk, Noel har vart jättegnällig och jag har knappt sovit alls.. 

Imorrn om alla mår hyfsat Ok ska vi till stan, måste fixa det sissta nu.. Kläder till barnen ligger högst på listan..
Annars så händer inte mkt idag, doktorn kl 16 sen ska det handlas blöjjor..
Kvällen blir säkert lugn, ska lägga mig så tidigt det bara går..

Noel har sina glada stunder.... i resesängen hemma hos mormor..


Senare blir det mer bilder från promenaden...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?