Vilken dag...

Jag har inte fått gjort alls så mkt som jag trodde att jag skulle hinna idag, men mamma har hittat hela kittet, klänning, kavaj, o snygga skor...

Sen har vi sprungit ut och in i affärer... Jag blir galen snart, jag måste hitta kläder till barnen...
Det jag har hittat idag är Underkläder, Höststövlar och ett par leggings.. INGET mer.... Så det betyder att det blir staden på fredag igen.. imorgon ska ja vara hemma o slapna av, prova klänningen med underkläderna, städa lite och bara vara med barnen..

noel i morse...           

Noel i eftermiddags


Om 9 dagar e Noel 10 månader, helt galet snabbt har tiden gått..

Nu på kvällen har vi ätit stans bästa kinamat från china Sea... det räcker till min lunch imorrn med..

Barnen sover och jag ska njuta av kvällen med en kopp kaffe och en filt framför en film nu...

Vad gällande pralinerna som jag skulle bakat idag så får det vänta tills imorgon, då jag inte orkat tänka på att handla ingredienser idag... De skulle nog inte blivit så värst fina idag heller med mitt humör.... Ja.... de e den jobbiga veckan nu.... Jag hatar det... 

Inte har jag så värst bra fantasi heller...  

  Andréa  

Alltså dina barn e så otroligt söta!!!

Datum: 2008-08-20 / Tid: 22:07:40
URL/Blogg:
  johanna  

Tack... mina små prinsar... :-)

Datum: 2008-08-21 / Tid: 09:30:36
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?