Förkylda....

Ohhhh detta e inget kul... Jag, Melwin o Noel e jätteförkylda.... Melwin e på bättringsvägen men har fortfarande en hemsk hosta.. Noel e jättesnorig, tät och hostig, och ja e lite krasslig... Varför ska detta hända nu innan jul, vi som hade fullt upp nu innan vi åker till Gotland  på lörda... Ja ja det e bara att hålla tummarna för att detta ska gå över snart.. Idag ska vi till doktorn och se om vi kan få någon hostmedicin som dämpar hostatackerna lite.. Mamma hämtar oss vid 13.3o...

Igår var vi hemma precis hela dagen, tog det lugnt och bara mös, förkylda som vi e... Hela kvällen kollade vi på Tv och orkade inte göra mkt annat, egentligen skulle jag behövt tvätta, packa mm mm

Ja annars så händer här absolut ingenting, jag kan inte fatta att julen redan e här.. 1 vecka kvar bara sen e det Gabriels födelsedag, NYÅR och sen åker vi till LaLandia (om alla håller sig friska)  Allt kommer verkligen att gå undan nu.. Barnen kommer att älska badlandet..

Nu ska jag plocka in lite tvätt, idag måste jag få gjort nåt vetigt... Vårt sovrum ser ut som ett bombnedslag... Dax att sätta fart.. Noel sover nog ett bra tag nu...



  Karolina  

Julklapp till Maja, ja det är verkligen jätte svårt. Vet inte vad jag ska köpa själv heller. Har några pussel liggande hemma som hon inte fått ännu men annars har jag inte kommit på något. Känns som hon redan har hur mycket leksaker som helst. Kanske några kul utklädningsgrejer (enkla) typ hatt, handväska som sticker ut lite. Käder tittar hon bara lite snabbt på och bryr sig inte så mycke. Usch låter som hon är bortskämd redan.

Såg att du hade tips till Melwin och Noel tidigare, kläder helst till Noel, var det storlek 98 el 92?

Melwin känns inte så svår, Tror jag kan hitta på något bra till honom.

Kom och tänka på Gabriels födelsedag, vet du något som han behöver/önskar sig?

Ska springa och handla på lunchen idag, min pappa fyller år på fredag med så jag ska försöka hitta något bra att skicka.

Krya på er hela familjen. Ni kan ju inte ligga sjuka här hela julen ;).

Maja verkar hålla sig frisk rätt bra nu och jag verkar ha mer gravidteppa än att jag verkligen är sjuk så förhoppningsvis så ska vi inte ge er några nya basilusker.



Kramar

Datum: 2008-12-16 / Tid: 11:48:45
URL/Blogg:
  johanna  

Hej Karolina...

Ja Melwin e lätt, han gillar allt... Noel har 86 i kläder men det e precis lagom så 92 e bäst tror ja till honom.. Vi ska nog hitta nåt fint till Maja..



Jag har inte själv kommit på vad jag ska ge till Gabriel, har ingen aning det e verkligen jättesvårt..



Nu ska vi snart in till doktorn så hoppas jag verkligen att vi blir friska snart..



ha de bra kram, ps hälsa alla

Datum: 2008-12-16 / Tid: 11:55:34
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/
  Charlotte  

Krya på er!

Datum: 2008-12-16 / Tid: 12:07:15
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?