Gotland... here we come...

Idag e det äntligen dags, Melwin är överlycklig och tjatar konstant, ska vi åka snart?? ska vi åka snart?? JAAAAAA vi ska åka snart.... ohhhhh...  MEN, vi e inte ens halvklara... och va gör ja då... bloggar ha ha ah jo detta ska bli ett kort inlägg, vet ju inte alls om jag kommer ha tillgång till data, och vårt mobila bredband funkar inte, men jag hoppas hoppas att jag kan blogga lite...
Nu ska här packas, och jag e bara virrig, vet inte vad som e nere och vad som ska ner.. men det löser väl sig...


JO... jag jobbade ju natt mellan tors-fred det gick jättebra, tiden gick jättesnabbt och det var lätt att hålla sig vaken, det var att göra så detta ska jag nog klara av galant.. Nästa pass e den 29:de dec och sen börjar jag jobba själv den 2:a jan och den 3:e jan sen har vi en minisemester och sen börjar jag på schema den 12 januari, känns jättekul..
När jag hade promenerat hem till mamma på morgonen deckade jag i soffan och sov till 10.45 allafall 3 timmar, sen deckade jag i min egna soffa kl 20.30 igår ha ha ah det känns att man e trött efteråt..

NEPP.. nu MÅSTE jag ta mig i kragen och få nåt gjort... Karolina; Jesper o Maja, snart får ni huset fullt av galningar från västkusten, ha ha... Ses snart...

Och om jag inte har mer tid för detta innan jul, men de hoppas jag.. men om inte...
Så önskar jag ALLA en riktigt God Jul...


Tjing...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?