Ida e en stor da för mig...

Jo.. för jag börjar mitt nya jobb... Ska bli kul o spännande.. Får väl se om jag får sova nån timme innan jag börjar 20.45 ikväll... Och jobbar till 07.30  en låååång natt, men det känns väldigt bra att nätterna e långa och att man jobbar många timmar för då blir det liksom lite timmar, jobbar få nätter men ändå får jag ihop många timmar... Sammanlagt på ett 6-veckors schema har jag 11 nätter 3 helgnätter och 9 vardagsnätter och 2 fredagskvällar och 4 helgdagar...  Ska nog passa mig bra detta.. 17 pass på 6 veckor och ändå ut en nästan heltidslön... Super...

Nu ska vi fixa här hemma, väskor ska packas, sängarna ska bäddas rent och dammsugaren ska fram... Sen åker jag och barnen bussen till staden vid 13-14 tiden och troligen blir det en fika där... Sen hem till mamma o där ska barnen sova inatt, eftersom Gabriel åker till Sthlm kl 04 inatt.. Så då promenerar jag bara från jobbet hem till mamma imorrn på morgonen..

Nu e det bara 2 dagar kvar tills vi åker, ska bli såå kul o träffa alla på Ö´n igen.. Dom sissta julklapparna ska handlas och på vägen till Oscarshamn får vi nog stanna till på Gekås... Lite småsaker som ska handlas..
Melwin längtar jättemkt och nu säger han även att han drömde att vi var på Gotland, han frågar hela tiden hur länge det e kvar tills vi ska åka..

Ne nu ska jag verkligen lägga in turbon.... först ska frukost fram, (vi har vart lite slöa ida) Ohhh nu börjar jag med känna mig stressad, för jag vill inte veta hur trött jag kommer att vara imorrn, ingen ide att spara för mkt tills imorrn... Bäst att ta tag i skiten och få det gjort...

Ha en fin dag alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?