På bättringsvägen...

Igår var vi hos doktorn, hon kollade båda barnen noga, Noel hade öroninflammation och Melwin hade åxå en liten öroninflammation, Noel fick Penecillin men Melwin ska bara få näsdroppar och alvedon, sen fick båda barnen en hostmedicin... Så nu håller jag verkligen tummarna för att dom ska bli friska..
Melwin e redan mkt bättre och har energi för ett helt fotbollslag men Noel e sämre.. Han har säkert lite ont åxå stackaren.. Hoppas ,medicinen biter snabbt så det går över..
Efter doktorn gick vi och tog en fika, sen bestämde vi oss för att stanna o käka hos mamma, det blev Gulaschsoppa och ostfrallor, supergott...
Stannade där och kollade lite Tv, sen åkte vi hem, handlade lite på Hajen innan... Barnen la sig och har faktiskt sovit till kl 09.00 idag... Såå sköönt för mig att sova ut lite..

Imorgon natt ska jag jobba...... tisdagsnatten blev inställd, det var lite förhinder mm mm.. Så frågade jag om man fick ha datan med sig och det fick man, bara man inte satt med hörlurar, men det hade jag inte tänkt.. Så det blir alldeles perfekt, jag kommer säkert kunna många sidor utantill sen..

Idag vet jag inte alls vad som händer, det blir nog en lugn dag här hemma, men jag vet inte barnen behöver komma ut lite och få lite luft, kanske en kort promenad, för Melwin orkar inte så långt..
Annars har jag lite smått som behöver fixas nu innan vi åker... Det e ganska mkt kläder man måste ha med för en hel vecka... Ja ja Karolina, i värsta fall får vi låna tvättmaskinen..

Sitter nu och kollar runt på saker från BIG.. på http://www.big.de/  hittar en massa coola saker, men jag förstår inte ett ord tyska..


Hur cool e inte husvagnen till Bobby-Car...


bbc



Eller varför inte en Bobby-Bob




Eller en sån här cool till Melwin





Det finns myyyyyycket fint, den här e ju me cool..

BIG-FARMSTAR-LOADER


Man kan ju ha ett helt maskinland.... ha ha ha



Ja man kan hitta en massa fint, vore kanske nåt till Melwins 4 årsdag nu i februari...
Inte alla, men nån av dom... Vi får se...









Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?