Sjukdom och AllaHjärtansDag

Nu e Melwin sämre igen! Inte alls kul, det e ju hans födelsedag imorrn, men idag ska vi till läkaren igen, världens bästa Tarike på Neptunuskliniken, han är alltid lika bra, så förhoppningsvis hittar vi en hostmedicen som passar Melwin.

Idag är det AllaHjärtansDag.. Ska se om jag får tag i bakelser på kvantum idag, det har blivit lite av en tradition, men förra året var jag för sent ute...  Men igår var Gabriel så ivrig på att ge mig min present, (dels för att han inte e hemma förren sent på eftermiddan idag) Så igår fuskade vi, och jag blev jätteglad... Jag fick en digitalkamera... En lätthanterlig kamera som passade mig alldeles utmärkt. Tack igen Älskling.

Idag är en dag man ska visa att man verkligen bryr sig om någon, Min familj är mitt allt, Jag Älskar Er,
Gabriel, Melwin och Noel...

Ha en bra AllaHjärtansDag alla....



image27





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?