Förkyld o seg...

Ohh vad trött ja blir på denna satans förkyldning, vaknar på mornarna o kan inte få fram en ton... Halsen gör så förbannat ont o huvudet värker... Tur man har två underbara små killar som piggar upp ens tillvaro, och en UNDERBAR sambo som gör allt för att underlätta, te o frukost på soffan o såna småsaker värmer verkligen..
Allafall det har vart jobbiga dagar men känner nu att det e på bättringsvägen..  Tuuur..
Min bror e hemma några dagar o ja vill gärna bjuda hit honom + annika på midda innan han ger sig av igen..
Det e både roligt o tråkigt att ha sina syskon i Hemsedal, de e ju så långt så de e ju inte att man bara kan sätta sig i bilen o dra dit på en kväll... Saknar faktiskt dom en hel del, man e så van att ha dom nära...
Storasyrran, ska ju snart ha en till bebis, då blir dom åxå fyra i familjen o en ny liten gullunge där... Så synd man inte kan träffa dom så ofta... Men thats life, tror inte jag skulle kunna tänka mig ett liv i Hemsedal, eller jo på vintern, men somrarna här i Varberg e guld värda. Så har ju hela gabriels familj på Gotland, såde e mkt resande när man ska träffa någon... Släktingar utspridda här o var i Sverige o Norge...

Nu ska ja ta en kopp kaffe o sätta mig framför tvn o tycka lite synd om mig själv för ja snorar så mkt.. buuuuuhuuu...
Snälla förkyldning försvinn... Ja vill fortsätta träna på min orbitrek...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?