Jag o mina ideér...

Ja i julklapp fick jag av min älskling en efterlängtad hårförlängning, jag trodde det skulle bli såå bra och att jag skulle få göra så fina o fräcka frisyrer.. Det var ju vad jag hade planerat..
Allafall förra veckan åker jag och gör denna förlängning.. och visst blir det fint.. och mallig går jag därifrån.. Tänkte att givetvis gör det lite ont och känns lite ovant såhär nu i början...
NU en vecka senare sitter jag här med ångest.. Det gör så satans ont i min hårbotten och det kliar så man får lust att ta fram rakapparaten ibland o bara raka av sig sitt svall..
Men jag får ha det ett tag till innan jag bestämmer mig.. Jag kan ju inte ta bort det efter en vecka?? Känns som jag får ge det en månad allafall, det kanske blir bättre med tiden, kanske vänjer jag mig... det vet ja om ett par veckor.. 

                                                          Jag i mitt "nya" hår

                                                                                                                       image7



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?