håll i gång hela dagen!!

Ohhh ÄNTLIGEEN kan ja pusta ut nu e dom kidnappade o jag klarade mig utan att försäga mig, PUST!!!
Nu har ja o barnen ätit mat o satt fram lite godis, barnen börjar bli trötta så snart e det kvällspasset, tvättning, blöjbyte, tandborstning o pyamas.. sen saga... Efter det kommer jag säkert decka på soffan, vi har verkligen hållt igång heela dagen ida´!! Namngivningen var fin, de hade skrivit en låt till lilla Flora som dom spelade o sjöng för sina gäster, jättefint!!
Inte alla barn som får en egen låt.. 

Här e det toppenväder, solen skiner och det e 25 grader ute nu... imorrn blir det troligen en tur till Krusmyntagården, där köper man goda kryddor o fikar.. Där finns det även en fin lekplats precis brevid cafe´borden.. 
någon dag ska vi även till den blå lagunen.. såg det på bild o ville genast att vi skulle göra en utflykt dit, turkost fint vatten att bada i... enda nackdelen med blå lagunen i juli e att där e en massa massa turister.. men ja vill se det allafall..

ne nu vill nog barnen stoppas i säng... skönt tycker ja... 
väntar även på en bild av annas tjejj, nyfiken, mamma skulle mms:a e lite osäker på om hon verkligen kan det, ha ha ha ha... vi får väl se... 
snart kommer dom till VBG... mysigt o se bebisen.. 

ne nu så.... 
tjing 
  lina  

haha...tur att du inte försa dig :-)

Vi längtar lite efter er här hemma nu! Kommer ni på torsdag?

Datum: 2008-07-12 / Tid: 22:02:00
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?