Ohhh Äntligen internet...

Fasen va ja har saknat min blogg, ja har liksom haft det som en dagbok, skrivit av mig o delat med mig av vår vardag och så har man inte den tillgången, ja blev tokig.. men NU, e vi hos svärmor o då paxade jag datan direkt och här lär ja sitta en heel del... ha ha ha.. Underbart att äntligen fått stilla min nyfikenhet och läst allt jag missat..
Noel sitter nyvaken i mitt knä o dregglar, melwin leker i sandlådan o G e o köper virke, för den mannen kan ALDRIG ha semester, nu ska han bygga en bokhylla åt svärmor, ha ha han e galen...

Båtresan gick bra, ungarna somnade i hytten o vi glodde Tv.. Vi var framme 00.15 o då var noel på toppenhumör och charmade farmor i en timme, sen fick man nästan hålla fast honom så att han skulle somna för han var övertrött som attan.. Natten var lugn ja o G somnade som små grisar och vaknade 9.30 av Noel som satt o jollrade i spjälsängen..
Nu vet ja inte riktigt va vi ska göra sitter här i mysisarna o tar de lugnt..

Ska försöka få in lite bilder från resan senare..


Måste nog titta genom min blogg lite så ja inte upprepar mig, har glömt lite va jag skrivit om och inte..

Systers bebis e en enveten sak, 7 dagar över tiden och inget har hänt ännu.... Ja e såå nyfiken nu, va e de för en där inne... en ny liten sötis till familjen...

När vi kommer hem igen ska ja o Lina ut... de e raggarnas helg men va gör de... vi kommer nog ha superkul... nästa helg blir det till att campa hos Lina o Andreas i stan ha ha... De ser ja fram emot...

Bröllopet, ja detta bröllop hur ska man planera allt, ja blir galen snart, en massa saker kvar att ordna... ja måste fixa det snart så ja kan lugna ner mig... känner att det e alldeles föör mkt kvar för att vara lugn...
Om 3 veckor ska ja hämta klänningen, min underbara klänning, ja ska titta på den varenda dag...

Vi var inne i grannarnas hus i förrgår o tittade, jag vill flytta dit, de e ganska så mkt jobb, mkt slitet men ja känner mig nästan hemma där redan, så mysigt på nå vis, hoppas vi får goda grannar, lina o andreas, fasen va kul de skulle vart, måånga trädgårdsfester... många dagar me barnen ute på studsmattan och måånga lata dagar på stranden...
Och då har jag nog en motionskompis, Lina.... du.. flyttar du ut så e de promenader som gäller med mig på kvällarna.. Som kanske kanske kan utvecklas till  att man kan springa lite grann.. ha ha konditionen e absolut 0...

Ne nu ska ja vara lite social, ha ha kan ju inte sitta framför datan hela dagen..

E säkert tillbaka snart me bilder mm mm



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?