Barnen.....

               


Här e lite bilder från dagen... Mina barn, det underbaraste som finns, det går inte beskriva hur dessa små människorna kommit in i mitt liv och fullständigt tagit över all min kärlek.... ( G åxå)  Jag älskar er underbara små busar....
Från första stund jag fick er på mitt bröst finns det en kärlek som man inte kan förstå förrän man själv får barn, den är oändlig... Mitt hjärta tillhör er... ( G åxå)

Dagen har vart bra, vi var inne i stan 3 timmar och det var riktigt mysigt att gå där me båda barnen som betedde sig väluppfostrat o bra idag, "pust" hade fasat för denna resan... Kan de vara för mutan tro?? ha ha...
Hittade kläder till båda barnen, vad annars det brukar bli så...

1 par jeans o en skjorta till Melwin på Mellokids
1 solhatt o badbyxor matchande till Noel på  Mellokids + en body, byxor o en pyamas på lindexrean...
riktigt nöjjd dessvärre 1000 kr fattigare...

Kom hem vid 15 tiden och lagade middag, köpte gott marinerat kött från kvantum... sen har vi kollat film, städat o ätit kvällsmat... Melwin fick duscha innan sängen idag... läste saga o nu sover de båda prinsarna gott......
Jag..... ska hänga tvätten sen glo på en film.... G kommer snart.... Blir sängen tidigt ikväll, upp tidigt imorrn....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?