bloggkollat lite...

Alltså, idag har jag vart inne på Blondinbellas blogg och kikat lite, nyfikenheten kunde inte hålla mig borta från denna sida... Tjejen e 17 år och miljonär på sin blogg, helt galet...
Ja, va ska man säga... bra jobbat tjejjen....
Och faktiskt vart det ganska mycket kul att läsa....


För övrigt idag har vi inte gjort så mkt, vart hemma.... Jag har pysslat ihop doptackkort, blev helt OK, nu ska dom skickas iväg....
Gabriel har bakat världens godaste pannkakor till mig o Melwin, me vaniljsocker i, mums....

Melwin pusslar och leker Monster Truck och Noel har hittills sovit mkt idag, kanske inte e riktigt kry... hoppas det inte blir värre...

Nu ska ja pyssla lite till, faktiskt rätt roligt......



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?