måndag 9 juni

JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING NU... 2 LÅÅÅNGA DAGAR KVAR NU...

Barnen sover gott i sina sängar, det e min tid nu eller det har vart det nu i ca 2 timmar...
Jag har bara njutit av min ensamma tid, suttit här mest hela tiden, snart e det läggdax...

Idag vaknade vi 8.30, morronmys i sängen me ungarna som alltid, sen var det frukost och efter det fanns det som vanligt lite tvätt att ta hand om... Kl 13.00 kom Lina me barnen, vi lagade lite mat, Lina hade me sig kött.. Jättegott... Sen var det en heldag me ungarna, (tänker på Lina m familj och hoppas att allt ordnar sig efter den tragiska olyckan idag) Ungarna älskar att leka me varann, de e kul att det går så bra lite tjiv då o då men de e ju normalt, Wille o Noel kommer säkert bli bra polare de med, nu tittar dom bara på varann o skrattar ha ha undra va de tänker på de små liven... De e riktigt roligt att ha vänner som man går bra ihop med, som gillar samma saker o har samma värderingar, det har ja tänkt mkt på, ja har blivit en lyckligare människa tror ja sen vi började umgås, de e ju bra...
Nu planeras det för fullt minisemestrar o stora semestrar ihop, blir nog kanon... Först ut e High chaparall o Kolmården...

Imorron tänkte ja kanske kanske ta mig till stan me barna, beror på vilket humör Melwin e på.... Men om allt e bra o han e pigg o kry ska vi in kolla kläder till Melwin... Han e hemma från dagis för han har vart dålig e dock på bättringsvägen, men man vill ju inte att han ska bli trött o hängig där...
Bäst att ha han hemma nån dag till nu när förskyldningen varat så himla länge..

Äntligen Sverige- Grekland imorrn........



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?