Noel vägrar..........

                                                                                                                   

   




Han vägrar att äta barnmat på burk, konstig unge, alla barn brukar väl älska detta, Melwin var helt galen när han var bebis, men inte Noel, han ska minsann ha samma mat som övriga familjen han..
Fruktpureér, mellanmålen och gröten går jättebra men så fort jag försöker me någon utav dessa klyker han sig, så nu har jag slutat köpa burkmat.. Får laga hemlagat till min kräsne lille prins...


Annars tycker jag att alla dessa 3 barnmats-märken e toppenprodukter, finns verkligen allt man kan önska sig, och så e det nyttig mat för barnen, önskar bara att mitt barn kunde hålla med..





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?