Nu idag börjar mitt nya hälsosamma liv......

Nu har jag bestämt mig, nu ska ja äntligen börja gå ner i vikt.... 6 kg ska bort... Och min kropp ska tränas....
Nu får det vara slut på allt godis och alla feta såser man har till de grillade, nu e de kött o sallad som gäller...
Förutom på midsommarafton, då  ju sill o potatis ett måste, me en massa gräddfil på...

Jag förstår inte varför det helt plötsligt e så svårt att få bort de där extra kilona, tror att de e för att ja lagt av helt me rökningen... eller så e de helt enkelt för att man inte e ung längre..
Men hur svårt kan de va att vara nyttig... de e bara att beställa in sallader o sånt istället för den där feta pizzan me extra ost....
Jag har allafall inte ätit Mc´donald´s nu på 3 veckor o de e ja lite stolt över, ha ha annars e de så lätt att ta driven o köpa ett par hamburgare när hungern slår in...

Från o med idag SKA mitt hälsosama liv starta och nu menar jag det....
fortsättning på det följer.................



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?