Ringen beställd, blommorna bestämda..

Jag är otroligt nöjd med min dag idag, det har hänt såå mkt, på bara en dag, känns som att alla bitar börjar falla på plats nu och det är otroligt skönt..

Dagen började med en pigg Melwin som väckte oss, upp, gjorde oss iordning sen drog vi till stan... Lämnade melwin på dagis, sen släppte g mig hos mamma, o ja satte mig där ett tag me Noel o väntade på att de var dags att gå till bvc,

Väl på bvc hade vi fått tid hos Ingvor, men hon hade ingen tillgång till bvc rummet så vi tog ett annat rum... Noel väger idag 9970 g,  oj oj oj han e en klump, ha ha ha, jag fick en salva som ja ska behandla prickarna med, och så ska vi förtsätta med medicinen i munnen.. Han mår toppen och är väldigt aktiv... Tack underbara neptunuskliniken som alltid alltid tar emot en och svarar på alla konstiga frågor... ni e bäst...

Sen gick vi till torget, bestämde mig för blommorna vi ska ha till bröllopet...
Min bukett- Kommer bestå av vita kallor ett rosa sidenband och pärlor på tråd...  Kommer bli superfin..
På borden kommer det vara andra rosa rosor men det avslöjar jag inte här, har även beställt band till askarna :-) och så har jag/ vi bestämt oss för en jättejättejättefin enstensring, såååå nöjd e jag, kommer se fint ut när ringen sen kommer vara 1 cm bred... ha ha o bling bling.. Tjejer ÄLSKAR diamanter...
Så nu e min förlovningsring inlämnad åxå, den ska förstoras en aning och poleras, i vigselringen kommer det stå johanna ♥ gabriel  2008-09-06 , fin fint...


Efter mötet med guldsmeden åkte vi ut för stormöte med Ästad, och det gick åxå jättebra, allt är planerat i minsta detalj och vi t4ror att våran dag kommer bli kanon, allt ser så himla bra ut nu och förhoppningsvis kommer allt gå på räls, så att alla kommer ha kul..
Melwin skötte sig såå bra och jag är jättestolt över han, de e inte ofta en 3 åring har tålamod att höra på tråkigt vuxenprat, efteråt åt vi Mc donald´s och han fick ett efterlängtat Happy Meal.. Me en Leksak... ha ha den e såå viktig..

På kvällen har vi tagit det lugnt, Vi bjöd in grannen på kaffe o bulle sen blev det att vi pratade till 22.. trevligt me besök då o då.. MEN, hennes katt släpar in möss till henne hela tiden ca 3 st varje dag, vem orkar det? jag hade fått paniken direkt... vi kom på han här ute på gräsmattan me en näbbmus i munnen, BLÄ...

Nu sitter vi här o har kollat en del på coverband, ha ha de finns massor.. men man vill ju välja ett som e bäst.. de blir inte lättast.. Nu vaknade Melwin, stackarn har så ont av sin växtvärk, men nu fick han alvedon av pappa och blir masserad på bena, G e bäst på sånt... Hoppas Melwin somnar om gott så han kan gå till dagis, ibland har han haft sån jobbig värk på natten så han vart för trött för dagis sen dagen därpå.. Men va ska man göra, de e bara att hjälpa han så gott det går..

Detta blev ett låångt inlägg, tyvärr utan bilder, men ja har försökt, de går bara inte just nu att ladda upp av nån konstig anledning.. 
Nu e de dags för sängen.... Gonatt   Zzzzzzzzzz 




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?