Tandläkarpremiär för Melwin...

och det gick kanon, jag hade på något vis fått för mig  att Melwin inte hade perfekta tänder, att vi glömt borsta på lördagar för att han somnat i soffan osv.. men sååå fel ja hade, han hade jättefina välskötta tänder.. Pust...
Melwin var lite skraj, inte för tandläkaren utan för alla konstiga maskiner som han åxå hade 100 frågor på. Så det slutade med att jag fick hoppa upp i stolen och ha Melwin i knät, det gick bra..

Sen beställde jag tid för håruppsättning till bröllopet.... spännande, det kommer nog bli kanon.. 845 spänn i timmen, allt e så dyrt för att det ska vara till bröllop..
Men ok, ja får make upen gratis så det får väl vara värt detta..

Sen handlade vi, ägg, mjöl, mjölk så nu ska vi baka bullar idag, kul o ha lite hembakat nu i sommar tänkte göra 200 st, jobbigt... men de e skönt när de e klart..
Här bakas det inte bullar me kanel i, vi har vaniljsoker, supergott...

Noel har vart världens snällaste på stan... han har bara suttit snällt i sin vagn och åkt med, inte sagt ett ljud, bara vart jätteglad... sånt gillar mamma...
 
Innan vi tog bussen hem igen var vi på stans enda lekplats, den vi biblioteket, helt hemsk e den jättetråkig men man går ju dit för att det e den enda... Varför kan inte Varberg ha en fin stor lekplats, centralt.. Tex i parken vid stationen, de e bara massa fina blommor och nårra bänkar, som ändå förstörs varenda helg de e fylla på stan, skaffa en lekplats istället, me gungor, sandlådor, lekborg och massa kul till barnen...  Vi har nog me fina parkområden i stan...


När vi kome hem gick vi till glasscafe´t o köpte varsinn glass, mums...
nu e vi hemma o nu ska jag röja lite, sen e det bakning som gäller troligen hela dagen...
Bilder kommer sen....







Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?