Thailand nästa år....



JAG vill till Thailand.... och det kommer förmodligen ske nästa år, så underbart att bara åka dit med familjen och njuta av sol, bad och varandra i 3 hela veckor...
Vi åker antagligen med våra vänner som har barn i samma åldrar som vi, det är helt perfekt...


Nu ska jag sluta drömma, och ta tag i vårt hem, här ska städas, tvättas och bakas bröd... Harregud vad tantigt det lät, men så e de ju... ha ha... Sen e det jobbpremiär för min del... Trist men ett måste för plånboken..

Melwin e på dagis idag och han kommer förmodligen sova gott när jag kommer hem från jobbet 22.15 ikväll.. Känns lite jobbigt att inte få träffa honom idag..
Min stora prins..
Noel sitter här brevid o leker, så skönt att sittandet e perfekt nu.. Han har vart liiite jobbig inatt då han vaknade vid 04.00 ovanligt för att vara Noel, sparkades rullade runt o kröp omkring i sängen precis som han var hur pigg som helst..
1 flaska välling senare somnar han gott och sover till 08.30...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?