proppmätt..

Ja, nu har vi nyss vräkt i oss tacogratäng, o ja e så mätt att jag nästan ångrar att ja åt så mkt.. Men de går snart över, ska lägga mig på soffan o bara ta det lugnt idag.. Melwin har vart färdigt på dagis denna veckan och då brukar vi alltid ha lite extra mys på kvällen. Imorrn blir det simhallen... Alltid lika kul både för mig o barnen, jag blir så himla glad av att se dom njuta så av att vara i vattnet o bara guppa omkring. Speciellt Melwin  han blir såå lugn. Det var ju ett tag sen ja skrev här nu... Men det ska ja ändra på, haft fullt upp denna veckan så det har blivit glömt..
Har bland annat shoppat en hel del denna veckan till barnen så himla kul. Nu har de massa nya fina kläder.
O jag har själv unnat mig en superskön jeansklänning/tunika..  Den e jag extra stolt över för den passar till det mesta. Den ska ja nog ha på dopet..
Idag har mamma köpt sig en vovve. en såå sööt. den e just nu bara 4 veckor.. Det e en sk allergihund, en liten gullig sak som inte fäller.. Havanice/cotton
Det ska bli så kul när hon ska hämta den men förhoppningsvis så ska vi titta på den på söndag. *längta*
Och jag ska naturligtvis vara den som ska vara hundvakt när mamma ska iväg.  :-)
Ne nu ska ja ta o slänga mig i soffan o glo lite bra tv...


image36
                                                                         Mammas vovve.... Såå sööt!!!







  lotta  

vi ska också till simhallen imorgon! då kanske vi ses:)

Datum: 2008-03-06 / Tid: 20:38:45
URL/Blogg: http://lottajohansson.blogg.se



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?