Karolina...

ohh när du skrev att du skulle skicka bilder på mailen blev jag så himla nyfiken, så nu väntar jag och kollar mailen hela tiden... Snalla skicka bilderna så vi får smygtitta på renoveringen, spännande som attan...
kram kram
  lina  

Hej!

PÅ fredag ska vi ta "dagisfoton" du vet sådana som man får hem med massa små å sånt, är ni intresserade att följa med? Om Gabriel jobbar så kan vi hjälpa dig. 260kr per barn och garanterad leverans innan jul. perfekta julklappen. jaja hör av dig isf! kraaam

Datum: 2008-11-19 / Tid: 20:45:55
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Anonym  

Glömmer att ta med kameran hem efter jobbet varje dag. Ska sätta en jätte lapp på datorn idag så att jag inte glömmer. är lika irriterad på mig själv varje gång jag kommer på att jag glömt den.



Var på bio igår och såg rallybrudar. En riktigt mysig film. Insåg att jag faktiskt inte varit på bio sedan vi flyttade hit. Så det var på tiden. Men jag kan rekomendera den iaf. Kanske inte en sån film man ,kommer att komma ihåg så länge men man gick därofrån och kände sig varm och glad.



kramar

Datum: 2008-11-20 / Tid: 08:06:35
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?