Månda´ igen..

Tiden går allt för fort, igår var jag supertrött hela dagen... Jag och Noel tog en promenad ner till stranden, med massa kläder på så var det väldigt skönt... Medans vi gjorde det körde Gabriel o Melwin BEWI-material till ett förråd, så nu har vi plats  till våra saker.. Sen gick jag o barnen in, kollade film och lyxade med lite chips... Gabriel åkte o hämtade mamma o stefan i staden och sen kom dom på fika.. Tjatade lite och tog det lugnt, sen när dom åkte hem käkade vi pannkakor och sen kollade vi Tv, trötta o slöa allihop...
Barnen kom isäng 19.30 som vanligt o ja o Gabriel orkade inte göra annat än att slänga oss i soffan o kolla film..
Kollade på Wallander, alltid lika bra...

Ida ska ja in till stan på ärenden sen fika me mamma, Noel sover redan sin 1:a gång han e lite förkyld och det märks så tydligt att han inte e riktigt kry..
Jag ska fixa lite hemma innan vi åker till stan.. Gabriel kommer hem o hämtar mig för ja glömde att jag inte hade kontanter hemma.. Så onödigt... men man kan inte tänka på allt... ha ha ha bra bortförklaring...

Annars så e det en lugn dag idag...
Ha de bra alla...

  Ulla  

Har ni båsigt och kallt idag. Här är svinkallt.

Hinner vi ses före jul? När åker ni till Gotland?

Din lillasyster är inte glad, det snöar och blåser i Tranås, hon hatar verkligen snö.

Ha det så bra! Krama barnen från oss.

Kram från Ulla

Datum: 2008-11-24 / Tid: 15:26:00
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?