Mina busar...

Foton på mina Prinsar












Underbara Ungar, jag Älskar er.....

  Charlotte  

Nä, Granatäpple och fikon finns inte i katalogen, det var som jag hade hemma (har massor med olika som jag köpt på mig...)



Jag är ledig i morrn och skulle kunna efter 12 om vädret tillåter, visst kan vi testa med en lampa, jag kan bara inte garantera nåt resultat eftersom jag inte gjort det förut.



Ska ta lite utebilder i dag, kan ju se hur det blir och så kan vi höras i kväll!

Datum: 2008-11-23 / Tid: 11:19:26
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  Anonym  

Underbara bilder. Så kul att dom.

Här har vi värsta snökaoset. Körde i 50 km/h helavägen till jobbet idag och kände ändå att däcken släpte taget om vägbanan så fort jag bromsade eller skulle svänga. Det är läskigt när de inte saltar vägarna men man ska vara glad att de iaf hade hunnit ploga. Här blir det extrem drivbildning med. Det är har tjutit i fönstren av vinden i natt. Men huset är varm och skönt. J eldar allt vad han kan. han har verkligen längtat efter det.

Har fått gjort mycket i helgen. Köpt insatser till garderober så att jag äntligen kunnat ta tag i vårat jätte tvättberg. Kändes väldigt skönt. Målat dörren i köket en gång (bara en gång till kvar) så att vi kan ta bort den sista pappen. Lagt upp gardiner och duschdraperi. Så i morses så tog jag den första långa duchen i vårat nya badrum (har bara badat innan för att inte hela rummet ska bli dyblött) Har lyckats hitta ett jätte bra duschmunstycke, det var såååå skönt.

Nu har vi bjudit in till inflyttningskalas med. Var tänkte som stor fest från början men kom fram till att det skulle bli alldeles för mycket folk och orkar inte organisera så mycket just nu. Så det får bli tårtkalas med kaffe istället. Konstaterade att det är mest J:s kusiner vi har bjudit men de är så många och har stora familjer allihopa så det fyller hela huset, men alla väldit trevliga. Tror inte du har träffat så många av dem men det kommer. J ska ordna en tv spels hörna på övervåningen för de lite äldre så de har något att göra.Ska bli jätte kul att bjuda hem dem allihop även om vi långt ifrån kommer att vara klara. Ska se om jag hinner åka och titta på tapeter idag. Måste nog ta tag i det nu och vi ska hinna få lite ordning på hallen innan jul och innan bebis. Känns inte så kul med spacklade väggar.

Dags att göra lite nytta. Skulla ha åkt till ett möte i Burgsvik idag. Normalt sett tar det ca i timme att åka från Visby men det blev inställt som tur är. Kändes inte alls kul att åka dit i det här vädret.



Kramar

Datum: 2008-11-24 / Tid: 09:13:05
URL/Blogg:
  johanna  

Hej Karolina!!

Ja, ja såg på tv,n att det var typ storm där ni bor, lite tidigt med snö nu ju, de e ju till jul den ska komma, men ja lovar på jul kommer det vara 5+ ute och solsken.. ha ha ha

Kul med inflyttningskalas, lite lugnare än fest.. Nje jag har nog inte träffat alla, men några har jag nog sett, men det e så många så det e svårt att veta vem som e vem... De e en ganska stor släkt dom har våra gubbar..

Hur går det med magen?? De e inte lång tid kvar nu, skönt ändå att det mesta kommer att vara fixat när bebis kommer..

Men vi vill jättegärna köpa en dockvagn till Maja, så ingen annan gör det, ha ha ha lite mkt med 2 kanske..

Nu ska ja o Noel snart till stan har tråkiga ärenden att göra, så nu har jag lite brottom..

Vi hörs ha det så bra o hälsa familjen, kraam

Datum: 2008-11-24 / Tid: 10:40:54
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?