ohhh vilken dag...

Idag e jag trött, trött o trött, orkar verkligen inte ta tag i nåt.. Men så e det ju ibland, vi har verkligen latat oss idag och nu sover noel sin 2.a gång.. Då ska jag passa på att sitta här en liten stund, sen kommer Gabriel och vi ska in till Willys o handla, det mesta börjar tryta så nu ska vi fylla på..
Ikväll tänkte jag att vi ska dricka lite glögg, tjuvstarta lite... Det e så gott att sitta o smutta på...

Idag har jag kollat bilder, man blir så rörd när man ser tillbaka på Melwin o Noel som nyfödda, vad tiden går fort... Helst skulle jag vilja framkalla alla foton för dom har ju en viss charm...

Här e några favoriter...

Melwin på BB




Noel på BB



Melwin 2 veckor...



Noel 2 veckor...




Andra bilder som jag älskar....



Ja vad skulle man göra utan sina foton, jag kan nog ärligt säga att jag tittar runt bland dom varje dag, inte på alla givetvis men på många.. Därför e det så bra att ha Picasa..

Nu tror jag Noel börjar vakna till, vi ska göra oss klara nu, Gabriel kommer snart.. Så hej så länge...
  Karolina  

Tittade på kort på Maja som bebis ihop med Maja igår med. Som lite förberedelse. Hon tyckte att det var fullt logiskt att det var hon på bebisbilderna. men sedan var det ett kort på melwin när han lekte på Majas välkomskalas och det tyckte hon att det var hon med (fast det var typ halvt bakifrån) Sedan kände hon igen Melwin på andra bilder. Tyckte att det var väldigt kul att se er med.

Pratar en hel del om julen med henne och att ni ska komma då. Och varje gång jag säger Johanna så säger hon : mmm och Johanna ska jag leka med.

Kul med hela familjen men med dig så ska hon leka.

Datum: 2008-11-27 / Tid: 16:27:38
URL/Blogg:
  Anonym  

haha jaa, är ni inte vackra?? :)



Era barn är det i alla fall, så otroligt söta.. och när jag är iordning så fotar jag gärna dem.. om inte annika hinner före ? ;P

Datum: 2008-11-27 / Tid: 20:49:50
URL/Blogg: http://atina.blogg.se/
  lina  

hej. Jo det blir ju så när man har en massa att göra, men kanske en fredag snart? Annars ses vi ju hos ela. Jo vi har er filt här tuffaste spiderman Kanske kan vi gå på staden någon gång nästa vecka? Kraaaam

Datum: 2008-11-27 / Tid: 22:05:30
URL/Blogg:
  lina  

hej. Jo det blir ju så när man har en massa att göra, men kanske en fredag snart? Annars ses vi ju hos ela. Jo vi har er filt här tuffaste spiderman Kanske kan vi gå på staden någon gång nästa vecka? Kraaaam

Datum: 2008-11-27 / Tid: 22:05:34
URL/Blogg:
  lina  

förlåt förlåt förlåt...jag hade glömt klicka på godkänna på överföringen :-( NU har du pengarna, jag är hemskt ledsen Johanna. Provade ringa dig men jag tror att dina barn har din mobil ;-) Ring gärna. Kram

Datum: 2008-11-29 / Tid: 15:22:09
URL/Blogg:



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?