Onsda´

Igår var vi tröta på kvällen, kollade Tv och bara slappade... Men på nåt konstigt vis blev jag piggare när det var dags att sova och låg o kollade på Discovery hur länge som helst, sen somnade jag till slut och vaknade till vid 06 imorse o då var Tvn fortfarande på...
Idag har vi lämnat Melwin på dagis o så ska han hämtas vid 13 sen ska vi tvätta lite och sen kör mamma hem mig o barnen, Gabriel kommer ikväll och egentligen e det våran simdag, men eftersom jag o Gabriel inte har hunnit träffas så mkt sen i söndags så hoppar vi över simningen idag, Istället ska jag överraska Gabriel med god middag när han kommer hem från Helsingborg i eftermiddag.. Så ska vi ha myskväll...
Vi ska ta en liten sväng på Rusta innan vi åker hem, det e så mysigt att gå o titta på alla julgrejer där inne..
Annars händer inget speciellt idag.. Lugn vecka för oss och på lördag e det redan dags för min Tjejkväll med ljusparty och bad i jacuzzin... Ska bli riktigt mysigt och kul, 7 tjejjer kommer hem till mig och käkar och umgås..
Johan kanske kommer förbi ikväll och monterar elen till vår tvättmaskin o torktumlare sen ska jag premiärtvätta.. Och förhoppningsvis har jag tvättat hos mamma för sissta gången..

Nu ska jag verkligen köra stenhårt med mina matrutiner som just nu e katastrof, 2 ggr per dag äter jag och det blir fel, det känns för min mage blir verkligen svullen på kvällen och energin e i botten, nu ska jag äta frukost, mellanmål, lunch, mellanmål igen och middag... Det e ju så att om man bara äter mat 2 gånger per dag vräker man i sig just för att man e mega hungrig, men nu ska det ändras.. O så ska ja ut o jogga lite när Gabriel kommer hem från jobbet på eftermiddagarna.. Jag har en reflexväst och så länge jag håller mig utmed vägen känns det tryggt att ge sig ut i mörkret... Just nu känns det skrämmande att maten innehåller så mkt farliga ämnen mm mm så nu ska ja bli värsta etikettläsaren, nu ska nyttig mat in i vårt hem och det mesta ska vara hemmagjort... Altså att man lagar maten själv från grunden.. Mina barn ska inte behöva lida för att maten i affärerna e skit... Vart e vi på väg??
Ja ja det e mkt om det nu...

Nu ska ja plocka ihop mina saker som ligger utspridda i hela mammas lägenhet, sen ska ja göra mig iordning klockan går fortare än man tror...

Ha en bra da´  



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?