Proppmätt och trött...

Efter en supergod middag sitter man här och önskar att man inte tog sissta portionen, men det var ju sååå gott... Vi har njutit a en underbar middag och dessert, tänt första ljuset och haft trevligt, nu har mamma åkt hem och vi ska snart sätta oss i soffan och kolla på Wallander, alltid så bra...

Noel somnade på direkten idag, såå skönt att slippa kämpa och känna sig taskig ikväll... Nu ligger Melwin åxå och ska sova... Lite sent idag, men det e ju advent ha ha ha allafall kan man skylla på det...
Nu ska jag slå in första paketet till Melwins adventskalender, det e en BAMSE-jultidning, han kommer att bli jätteglad..

Ohhh igår när Melwin o Gabriel kom hem från stan hade dom en stor blombukett med sig till mig, Melwin kom fram med den till mig och sa... Det är för att vi älskar dig så mycket mamma... Sååå gulligt, och så fick jag en bamsekram... Det är KÄRLEK....

Annars så har jag väl inte mkt att berätta, vi ska kanske flytta in till staden igen, inget säkert ännu, men med tur så kanske kanske...
Ne nu ska jag gå ner till min man... ha ha känns fortfarande konstigt och säga min man.. Men det e ju så... Och snart e det 3 månader sen vi gifte oss, tiden går fort...
Ha en fin kväll alla...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?