Ryggont...

Idag vaknade jag med en hemsk smärta i ryggen, undra vad det kan vara... Känns inte alls bra, men det e väl bara att kämpa på... Tror kanske det kan vara att jag har burit föör mkt på Noel det senaste...
Idag ska vi ta bussen till stan o gå o göra lite ärenden sen fika med mamma...
Vi ska hämta Melwin på dagis åxå, o sen åker vi med Gabriel hem igen.. Denna veckan kommer att bli ganska så lugn, men på fredag ska vi träffa Lina o andreas o barnen igen, vet inte riktigt vad vi ska göra, men kul ska det bli..

Igår när Gabriel kom hem lagade vi mat, falukorv, potatis med blomkålsstuvning, en av mina favorithusmanskost faktiskt och det var supergott... Sen kollade vi lite på Bolibompa sen skulle barnen lägga sig, och dom somnade som vanligt gott, då kollade vi lite på Tv, sen satte vi på en film...

Brudens Bästa Man...   DVD Film: Brudens bästa man  En riktigt romantisk film och Ja, jag älskade den... Den var sådär enkel och mysig att titta på och det slutade ju lyckligt... Som tur var...

Sen var klockan redan 23, så vi gick o la oss...


Nu ska ja ut igen till den tråkiga tvättstugan, man kan bara tvätta 2 maskiner åt gången, för annars har ,man ingen plats att hänga tvätten så den torkar, så jag hoppas nu att tvätten torkat, den har hängt sen igår morse... Det tar sån tid innan man blir klar, hoppas verkligen vår tvättmaskin blir lagad snart..
Noel åker omkring på sin Bobbycar, den e en stor favorit just nu...  Och han blir väldigt arg om Melwin tar den.. ha ha dom har börjat tjivas lite nu dom två... Tänk då om ett år till, vad dom kommer bråkas då..

Idag MÅSTE jag hitta något till Noel att ha på fötterna, det känns omöjligt, inga skor har passat, jo dom där Mina första skor, KAVAT, men dom e ju svinkalla nu... Dom fodrade får han inte ner sina tjocka fötter i.. ha ha nåt måste ju finnas...
Fötterna brukar ju ordna till sig så fort dom börjar gå ordentligt..

Ne nu ska ja inte sitta här o dröja på tvättande, bäst att gå...

Ha en fin dag i dimman...

  Charlotte Jönsson  

Godmorgon, hoppas att ryggen é bättre. Jag har kollat läget lite här hemma nu, med mormorn och så, hon jobbar till halv 3, så efter det kan jag, ananrs är mormorn ledig hela fredagen så då kan jag när som!

Datum: 2008-11-05 / Tid: 07:53:29
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?