Torsdag..

Och om 2 dagar åker Anna o barnen hem igen, fy varför går tiden så himla fort.. Oliver o Melwin har sovit brevid varann inatt, har fotat dom, så himla sött... Dom vaknade och hade 100% energi direkt imorse vid 7.30... Lite frukost i magarna sen har dom lekt och vissa stunder kunde man tro det var jordbävning... Harregud 2 pojkar ihop blir HÖGljutt...
Nu kollar dom på Nils karlsson Pyssling och Noel ska sova, jag ska ta mig en dusch och sen kommer Anna o hämtar oss, vi ska gå till Herberts o fika, det blir inget busfabriken idag heller, Vi ville ha en lugn dag utan planer, imorrn ska vi till simhallen på förmiddagen och sen måste jag fixa hemmet som just nu ser ut som en avlastningsstation....
Grejer överallt och så kan det inte vara när min syster ska komma...

Fy vad jag e stressad, vet egentligen inte varför, men jag blir sån när det e rörigt runtomkring mig... Men det e nåt jag måste jobba på, mitt humör e inte direkt på topp när jag har massor av saker jag ska hinna till en viss tid..
Tvätten växer för var dag och tvätt-maskinen i vår tvättstuga krånglar den med så just nu har jag knappt rena kläder till Melwin, Noel har så mkt kläder och han blir inte lika smutsig som Melwin, men vad ska man göra... Jag avskyr tvätt, och nästa vecka får jag åka igen hem till mamma o tvätta... Jag e inte direkt van att ha det så här, vi hade ju egen tvätt och torktumlare i andra lägenheten och så flyttar man o tror att det ska finnas en fungerande tvätt-maskin men icke och den har inte blivit lagad på 2 månader, vad gör man då?? Håll inne med hyran säger våra grannar...

Igår sålde vi melwins sulky, och vi fick vad vi ville för den, kanon... skönt att den e väck, lite mer plats åt annan bråte..
Ne.... nu har jag klagat färdigt känns det som, dags för mig att duscha o hoppas på att må bättre efteråt...

ha en fin dag....
  Ulla  

Hej Johanna!

Stessa inte, Tora kollar inte om du har städat, hon vill ju träffa en avstressad syster och busa med två livliga barn. Hoppas ni får en bra helg.

Krama barnen från mig.

Kram från bonusmamman.

Datum: 2008-11-13 / Tid: 10:51:41
URL/Blogg:
  johanna  

Hej Ulla..

ja men ibland blir det bara så, men ja lovar ja ska släppa allt när dom kommer...

Tror nog helgen blir kanon, vi har lite planer...

Japp ja ger barnen kramar..

Ha det bra kram johanna

Datum: 2008-11-13 / Tid: 10:55:28
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/
  lina  

Hej!

Vi stannar hemma på lördag, A slutar halv sju men det blir svårt med barnvakt :-( Tyvärr, däremot undrar jag om Ni är lediga den 12 dec? Vi tänkte bjuda er på lite mat och efter det glögg hihi Ska ni bada idag? Då kanske vi ses!

Datum: 2008-11-14 / Tid: 07:54:22
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  lina  

men...kunde ni den 12e?? :-)

Datum: 2008-11-14 / Tid: 17:49:17
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?