En helkul kväll..

Hade vi igår, verkligen underbart... Jag gjorde mig iordning hos Annika o fick håret lockat o fint, med min nya locktång... Sminkade mig och var helt klar 18.40.. Gabriel hämtade mig där och sen kom Johan o Helena ...
Åkte till John´s, fick ett underbart välkomnande med gratulationer och kramar (bröllopet) satte oss i baren och fick en jättegod fördrink... Sen väl till bords åt vi en 3 rätters Meny, Åhhh vilken mat, helt fantastisk god..
Jag käkade Vitlöksbröd med tzatziki till förrätt
                      Fläskfile´med gratäng och 3-sås   = murkelsås, bearnaisé och pepparsås.
                      Chokladkaka med vaniljcreme

Allt var super till det delade vi en flaska vin, Cafe hette det, ett supergott rödvin, ett av det bästa jag druckit, kommer ha en given plats hemma till kommande middagar, Sen drack jag en Baileys till kaffet.. Mmmmmmm Allt var kanon, så bra så att vi inte ens kom iväg till bowlingen i tid...  Ja notan, den ska man inte ens prata om, bara att man MÅSTE unna sig ibland...


Fick mest fjantbilder från igår, ha ha ha




Vidare till Bowlingen, var där 22.40, hade banan till 00... Gissa vad..... första omgången vann JAG med 119 poäng
andra omgången vann Helena, det kallar jag Girlpower, ha ha ha ha
Där tog vi 1 cider, hade fått lugnande besked från Annika att Noel sov supergott i sin säng så då känndes allt mkt bättre...
Det var skitkul där, men vi ville ju inte åka hem.... Nepp, vi drog vidare till Oscars...



Där tog vi ett antal drinkar..... Gick omkring, var ute o rökte, lyssna på liveband och till slut hittade vi en perfekt soffa, där satte vi oss och tjatade tills klockan var 02.... En väldigt trevlig kväll med mkt goda vänner...
Träffade en del man kännde åxå, alltid kul...

En bättre kväll kunde man inte ha... SVINKUL....

Tack Johan o Helena för igår... Ja nu vet ja ju att ni läser min blogg, njut av bilderna.... :-)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?