Idag är en jobbig dag....

Ohhhhhhhhhhhh vad jag bara vill vara helt ensamn en dag, vilken lyx, att få lite egentid och´ha tyst runtomkring sig, idag är en sån där jobbig dag då Noel bara vill bli buren på hela tiden, skriker när man gör något och Melwin är på sitt allra sämsta humör och jag får ingenting att funka.... Jag är trött trött trött och ledsen, jag har ingen ork över huvud taget och just då e det jobbigt att vara småbarnsförälder och vara tillgänglig hela tiden, helst skulle jag vilja ligga i ett mörkt rum med täcket över huvudet...
Gabriel jobbar, långa dagar och även helgdagar, jag kommer klättra på väggarna snart...
Jag vet inte...... men jag tror att jag måste börja jobba snart...
  lina  

Wille har också en sådan där dag idag, när han bara gnäller. Ingenting är bra och jag håller på att bli galen! Saga är i världens trots och det gör det inte bättre. När A åkte till jobbet idag vid 10, DÅ började jag längta tills läggdax...Men Du...ska vi inte ta en weekend någonstans? Du, jag, andreas och gabriel? Barn fritt. Räcker med en eller två nätter, behöver inte bli dyrt alls. hade onekligen vart skönt, tål att tänkas på. hoppas du finner lite tröst i att veta att du är inte ensam om att känna så...

kramar

Datum: 2008-10-05 / Tid: 17:26:34
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Charlotte Jönsson  

Ibland är det bra skönt att komma iväg till jobbet, det måste jag nog hålla med om!

Datum: 2008-10-06 / Tid: 07:30:27
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  johanna  

Tack Lina för dina ord... Gårdagen var hemsk...

Man tankar liksom aldrig nya krafter känns det som... bäst o göra nåt åt det, vi skulle börja träna va? När ska vi börja?? Bäst att göra det innan LaLandia resan ha ha ha ha...

Datum: 2008-10-06 / Tid: 07:42:34
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?