Massa grejjer...

Vill man ha, varför e det alltid så... Till Noel hittade jag detta fina födelsedagståget, kanske blir en present...

Stäng detta fönster


Eller denna underbara Barbapappafamiljen...

Stäng detta fönster




Dessa ska Noel få i present....













Så himla fina färger att jag inte kan låta bli att beställa dessa...

Ja man kan bli tokig av att kolla presenter, inte ska det heller bli för mkt leksaker heller...
Tror nog lillkillen kommer bli superfin i sin Tummen-dress...

Ne nu vaknade Noel nu ska familjen ge sig iväg till Åkrabergs trädgård sen till skogen...
E på ett riktigt pysselhumör idag...

tjing...
  Karolina  

Vad fina grejer du hittar. Sprang runt med Maja på stan i lördags och spanade present till Noel. Hittade massa fina saker som hon vill att han skulle få när han kom hit. Fick förklara att han nog inte kommer hit när han fyller år utan att vi får skicka ett paket på posten och att han då kommer att bli jätte överraskade. Och det tyckte hon var en bra idé. Hon har så mycke ord som hon testar nu. Det låter så gulligt när hon säger saker som: Ja, de var en bra idé.



Men iaf så kom jag på att jag inte vet vad Noel har för storlek nu. Vore kanske bra att veta.



kramar

Datum: 2008-10-20 / Tid: 07:41:32
URL/Blogg:
  johanna  

Hej, va gulligt sagt av Maja... ha ha kan tänka mig hon pratar mkt nu.. Det går nog ganska så snabbt till julen nu tror ja, tycker man har fullt upp...

Noel har nu strl 86. en stor kille...

Alltid kul att läsa dina inlägg, så vet vi hur ni mår och lite vad ni gör.

Ha det bra nu...

hoppas att du snart får ett paket på posten med :-)



kram

Datum: 2008-10-20 / Tid: 08:11:23
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?