Maten klar...

och jag sitter här o väntar tills Gabriel o Melwin kommer.. idag har jag gjort en köttfärsröra med tomat, paprika, lök, örter och potatís, jättegott ska det bli,!!!
 Noel e arg och vill ingenting, jag har försökt börja ignorera honom när han bara skriker, inget hjälper, inte mat, inte sängen, inte leksakerna, ingenting, jag blir så trött, till o med i famnen e han missnöjd, just nu så har han en sån här ordentlig grinperiod om dagen och jag vill absolut inte att detta ska fortsätta så jag försöker verkligen att tänka på annat när han grinar och faktiskt har jag märkt att det går över ganska så snabbt...
idag har jag annars fått gjort en hel del... ska fortsätta efter maten, synd bara att man blir så trött av middagen.. Men de e bara att kämpa på..
Lina... tyvärr går det inte med den vita spjälsängen, madrassen trycks ihop och reser sig hela tiden och Noel får ett jättelitet utrymme, men jag ska fundera på hur jag ska göra, antingen behåller jag vår och sprayar den vit eller så köper vi ny madrass eller säng, de e ju lika dyrt och Noels madrass som han har var dyr så helst vill jag inte byta den...
men men möjligen kommer vi o lämnar tillbaka spjälisen nån dag snart... Tack ändå, det var ju mkt finare med vit säng... så en vit får det bli...
Ne... nu kommer dom... nu ska vi käka...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?