Mina underbara barn...

har sovit tills 8.45 idag, helt otroligt skönt... en sån sovmorgon var längesen man hade.. Nu e vi uppe med mkt energi...
Vilket väder det e ute, kan nästan tro det e sommar... Jättevarmt juh.. -efter allt regn e detta ju super...

Nu ska vi kolla lite barnTv och käka frukost sen ska vi till den gamla lägenheten och fortsätta... Får hoppas att det går lika bra som igår, att noel sover och melwin leker bra i sandlådan.. Då kan jag ju få fart på det, värre e det om båda gnäller och tycker det e jättetråkigt för då ger jag upp nästan direkt...
Melwin e ehelt frisk, ingen feber på hela dagen igår och inte idag heller. så jag tror helt enkelt att han var utmattad, stackaren... Så på måndag blir det dagis igen, undra om mamma kommer på söndag eller måndag, veckan har gått så himla fort.. Hoppas att det har gått bra i Norge...

snart åker Annika till Thailand fyyyyyyy vad avis ja e, i 2 veckor ska hon sola shoppa och ha kul med vännerna där nere... Och strax därefter så åker brorsan till Brasilien, ohhhhh ja vill åxå...
Men vi får vänta och snart dyker säkert den perfekta resan upp för oss, en resa som vi fått av alla er som var på bröllopet, det kommer bli ett minne för livet..
Vi funderar fram o tillbaka på vilken resa som skulle passa oss bäst och just nu e vi lite osäkra på Thailand, just för att bara biljetterna för våran familj ostar ca 25-30 tusen sen behöver man säkert 20 tusen för boende, mat o shopping... Och när man tänker efter och frågar sig själv e det värt alla dessa pengar för 2-3 veckors semester... NJAAA kanske inte...
Kanske borde vi ta en restresa och njuta av solen på ett lite nämre ställe, för inte kommer vi nyttja Thailand som man ska, det går inte med 2 små barn, vi kan liksom inte springa o shoppa i flera dagar, inte heller ut o dyka, för då kan inte barnen vara med, det vi kommer göra e att vara på stranden och njuta med våra barn, så då när man kommit så här långt i diskussionen så känns det bättre med en resa lite närmare... Och defenitivt billigare... Vi får se, vi e inte helt klara ännu... Men jag har ALLTID velat åka till Kroatien... det verkar vara så fint där och dessutom ska dom ha medelhavets finaste vatten där.... Så detta land ligger högt upp på min lista, och Thailand kan man ta när barnen e lite större, för Melwin kostar nästan fullpris nu, så då e det bättre att ta det när han e kanske 8 år och Noel 6 år... Då kommer dom åxå ihåg att vi vart på en fin resa...

Noel har en hel påse med leksaker här, men inte e dom intressanta, nu leker han med min bikiniöverdel som han snott från torkstället, annars brukar det vara DVD filmer, TV-dosorna eller varför inte skorna.... Inga leksaker e roliga nog för honom... Allt man inte får leka med, vill Noel leka med... SÅKLART...

Gabriel kommer redan 16 idag, för som jag sagt ska vi iväg ikväll, och då kommer Lina eller Andreas o hämtar oss så slipper vi ha bilen kvar på deras parkering...För imorrn behövs den det e ju Mora Träsk kl 15 i stan....
Det e kul att så många vi känner ska gå dit... Mkt lek och bus för barnen...
Så på så vis kan man inte var jättetrött imorrn...

Ne nu skriker magen efter mat...... O fasen Lina att du berättade din hemska dröm, tror inte jag kan äta rökt skinka nu heller, för visst tänker man på det... blääääää....  Det får bli räkost för mig idag....




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?