Och nu var man i stan...

Åkte med bussen till stan och handlade först på Kvantum, beställde även en tårta till Noels födelsedagskalas den 25 okt.. Ville först ha vit marsipan med blå rosor och detaljer men det fanns inte i rosorna så det fick bli en blå tårta istället.. Den blir nog fin, dom brukar göra fina bakverk...
Sen köpte jag ngredienser till köttgrytan jag ska göra idag, kommer bli super med en massa grönsaker..
Promenerade till mamma med en astung matkasse..
Nu tvättar vi, Noel har somnat och då passar jag på att kika lite på nätet...
Pratade me Lina innan, det blir inget i helgen för dom kunde tyvärr inte på fredagen, så synd.. Vi hade först bestämt lördagen men jag var TVUNGEN och tacka JA till ett arbetspass, det kommer nämligen fler lediga pass där snart och då vill man ju visa att man e intresserad, de e ju inte direkt lätt att få jobb så som det ser ut nu, inte för att jag tycker det e kul o missa våran kväll men ibland måste man bara.... Och vi som skulle laga tre-rätters, har tll och med spanat in massa recept... Ja ja det blir säkert fler tillfällen...
Lina..... Vi måste ta o ses på en fika allafall, de e ju aslänge sen nu juh, riktigt tråkigt tycker ja...

Annars så har jag kollat in Ellos hemsida idag... funderar på detta romantiska överkast til sängen..

 För 1299 e det vårt, men e det värt dom pengarna... får fundera lite till, men man vill ju ha lite romantk i sitt sovrum, hade passat sååå bra till vår sänggavel..


Zooma Hade vart fint att ha 2 st lampor på sängborden med 299 kr styck...
  lina  

ja de e riktigt tråkigt, men sånt händer vi får väl träffas mitt i veckan istället? Eller en fredag? Ni kanske vill fälja med till Mickelmäss? Brukar alltid hitta så fina råvaror där =) Men en fika i veckan absolut! Ska kolla schemat så ringer jag. kraaaam

Datum: 2008-10-17 / Tid: 05:28:25
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  johanna  

Jag har ingen aning vad Mickelmäss e.... ha ha ha men det kanske vi kan. Gabriel vill alldesles säkert...

Ja vi kan ju höras, så mkt som inte blivit av nu, inget bakande heller ju... ja ja man tror man har mer tid än vad man har..

kram

Datum: 2008-10-17 / Tid: 08:46:43
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?