Och snart e de JUL.....

     



         




       



Ååååååååå va kul det ska bli att få juldekorera i sitt hem.....  Hittade alla dessa fina saker på Ellos hemsida....

  Karolina  

Oj, en massa julgrejer. Ja det är väl dags att börja planera för det. Jag kommer behöva en massa nya ljusstakar och stjärnor till fönstern till advent i år. Har aldrig haft så här många fönster. Fast det är kul bekymmer.

Igår flyttade det hem en ny häst till hagen. Ett vitt litets russ med blandning av New Forrest tror jag det var. Rasmus heter han. 2,5 år och redan en häst. Fast den är ju inte riktigt vår. De som hade honom äger honom fortfarnade, de klarade inte av att sälja honom och Christina står väl som någon förvaltare eller vad man ska kalla det. Så g så kul ut i hagen. Han går ihop med Falca (den vita araben) så lille Rasmus ser ut som en lite knubbig mini falca. Maja verkar förtjust. Hon och Christina hade haft inne och borstat honom och prov suttit sadeln.

Var på Mvc för andra gången häromdagen. Allt är som det ska, alla värden var bra och jag fick lyssnapå hjärtslagen. Mysigt. Man tänker inte alls lika mycke på att man är gravid den här gången allr rullar liksom bara på.

Hälsa familjen



Kramar/ Karolina

Datum: 2008-10-17 / Tid: 07:50:32
URL/Blogg:
  Tora  

jag är typ grinchen denna julen också känner jag :)

Datum: 2008-10-17 / Tid: 18:47:50
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?