Onsdag...

Idag vaknade vi vid 07 igen, sa hej då till Gabriel och satte oss i soffan med Noels morgonvälling.. Sen gick vi bort med städgrejjer till lägenheten och tog tvätten.. Så nu är vår städhgjälp och städar åt oss, äntligen är det ett avslutat kappitel..
Idag skiner solen och jag ska plantera vinterblommorna.. Noel ligger nu och äter och ska sova sin första gång, brukar bli 1-2 timmar... Så kan jag passa på o röja.. Gabriel jobbar till 19 idag så jag kan verkligen få färdigt här hemma nu till kalaset, funderar även på att baka imorrn, bullar hade vart bra och ha i frysen..
Melwin och mamma hade haft en bra resa till Norge, han var så himla glad att träffa Oliver och när han såg bergen och snön visste han att dom var framme.. ha ha va kul, han måste tro att det e snö i Hemsedal året runt.. Men han ville inte prata med oss.. ha ha han hade fullt upp.. Vilken rolig vecka han får..

jag vet inte riktigt vilka som kommer på lördag... jag får nog ringa runt och kolla upp det, för smörgåstårtan ska beställas imorgon..

På fredag ska vi ju ha en helkväll jag och Gabriel, men vi ångrade oss lite, vi sa det, att vi inte passar på att göra nåt riktigt skoj, när vi har chansen.. Så igår bokade vi bord på John´s Place kl 19 ska vi käka där, sen kl 21.30 ska vi åka och bowla med Johan och Helena, ska bli riktigt kul... sen får vi se vad vi gör, kanske går ut en sväng, HJÄLP isåfall måste jag ha nåt o ha på mig.. ja ja det löser sig säkert.. Kul kommer det bli allafall...
Noel älskar Annika så det kommer att gå bra...  Dom har träffats så mkt nu...

Ne nu sover lillprinsen redan så då kan jag inte sitta här... Bäst att börja göra nåt vettigt nu....

ps... Tack alla för era kommentarer då och då... Försöker svara på alla... Det gör mig glad när ni skriver nåt litet då o då...
men Ulla, jag saknar dina kommentarer...  ja ja vi ses ju på lördag...

Ha en bra dag...
  Ulla  

Förlåt, jag bara läser och undrar över hur du hinner med allt. Är inne flera gånger om dagen och kollar dig och Tora.

Vi kommer vid tolvtiden på lördag om det passar.

Vi är väldigt nyfikna på er nya lägenhet.

På fredag kommer Tora, vi har inte träffats sedan bröllopet. Det blir bad i tunnan på kvällen.

Ser fram mot lördagen, då kommer vi med fullpackad bil, fullpackad på både prylar och folk.

Ha det bra tills dess, krama Noel från mig.

Kram från Ulla

Datum: 2008-10-22 / Tid: 12:57:53
URL/Blogg:
  johanna  

ulla,,

det ska bli jättekul o ha er här på lördag, hoppas lägenheten e någorlunda klar då med, stök överallt.. Ni kommer säkert få en mysig kväll i tunnan.. hälsa pappa med. kram

Datum: 2008-10-22 / Tid: 13:21:00
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?