Resultatet...




Så här fint blev fönstret i barnens rum, ska bara få dit lite fina barnvänliga blommor, funderar faktiskt på plast.. Dom ser ju rätt OK ut nu för tiden.. Noel gillar gardinerna och drar i dom hoppas han tappar intresset snart, nu sover han igen och jag ska passa på o duscha sen baka nåt gott tills ikväll..

So long....
  Tora  

kommer inte Melwin vara med på kalaset?!



jättefina gardiner btw! Jag hade kunnat bo där! ;D

Datum: 2008-10-20 / Tid: 18:52:50
URL/Blogg: http://glitterfjolla.blogg.se/
  johanna  

Nej tyvärr, Melwin e ju i Norge då, kunde inte neka honom det han ville så himla gärna åka till Oliver.. Han hade väldigt brottom härifrån nu ikväll, han ville åka direkt.. ha ha ha.. sötisen, det kommer bli tomt utan honom..

kram

Datum: 2008-10-20 / Tid: 21:57:57
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/
  Karolina  

Vad fint det blir. Längtar verkligen efter att få ordning på majas rum. Att man ska va så seg, men det är inte mycket som återstår nu innan jag kan få göra allt fin fix. Bygga ihop bokhylla och sätta in skåp och luckor fixa hennes nya säng. (ser just nu inte alls fram imot att hon inte har spjälor längre, varje läggning är ett hårt test för mitt psyke) Funderar på att åka ner till Hemse till helgen och titta på gardiner, det är så tråkiga tyg affärer i Visby. Jag är alltid så dum och hittar något som jag vill ha men så visar det sig att det inte finns. I det här fallet var det ett örngott på Åhlens, och det krväs väldigt många örngott för att få ihop till en gardin. Men nu ser jag bara det mönstert framför mig och jag hittar inget liknande.'

Ja, ja jag får hoppas på Hemse.

Kramar

Datum: 2008-10-21 / Tid: 08:12:04
URL/Blogg:
  johanna  

Karolina...

Man kan ju kolla nätet åxå det brukar inte vara så dyrt att få det hemskickat.. Gardiner e kul, och barnens rum e det enda som jag kan ha gardiner i än så långe, men ja ska se till att få upp en länga här nere med, tjuvkikade på grannen hur dom hade gjort, ha ha

Jasså tycker Maja inte det e kul o sova??

Det går nog snabbt över...

ha de gott... kram

Datum: 2008-10-21 / Tid: 09:25:36
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?