tack lillasyster

För min nya bloggdesign, jag e jättenöjd, det kunde inte bli bättre... Tusen tack igen...
Precis i min stil... Helt perfekt helt enkelt...
Dagen har vart kul, tog bussen in till stan 11 gick till banken o beställde nytt visa kort med nya efternamnet på och sen mötte jag upp mamma för att kolla affärer o fika..
Hittade en massa snyggt till barnen... Melwin e i stort behov av kläder... Massa kläder faktiskt.. Noel väntar jag med, han fyller år och jag har önskat kläder till honom...
Sen fikade vi på Herberts och efter det gick jag hem till mamma, och sen kom Gabriel o hämtade oss, vi åkte till kinarestaurangen och käkade, mums... Tack Annika för underbar mat... Sen lämnade vi mamma o melwin kvar på kinarestaurangen och åkte på föräldramöte... Kunde dock inte vara med på hela, men det vi var med på var nyttig information... Kul o träffa alla andra föräldrar med..

Nu sitter jag hos mamma o snart e de dax att sova, ska vara här 2 nätter nu... Imorrn ska Melwin till dagis sen e det dags att shoppa åt honom..
Sen får vi se va som händer, Annika kommer imorrn och käkar här på kvällen...

Nu ska ja va lite social me mamma.... Ha en bra kväll och Gonatt...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?