Tisdag...

Och vi har vart vakna sen 07, men tiden har gått snabbt, nu känns det nästan lite stressigt, Noel har vart på superhumör hela morgonen men nu har han somnat, o sover förmodligen 1 timme till.. Jag ska försöka komma överens med mig själv om jag ska köpa den nya vagnen idag eller ej, skulle ju vara skönt att slippa storskura Urban Junglen igen... Den e nu ute på annons och jag hoppas att den blir såld så småningom...
Vi säljer den med alla tillbehör.. Så en ny åkpåse måste fixas snart, innan det blir kallt ute, men sen får man tänka på att Noel faktiskt kommer att ha skor på sig nu i vinter, så nån smart lösning får man kolla efter..

Så ... vi får se vad jag hittar på, de e ju tungt o bära Noel med... Gabriel ska förmodligen jobba över idag.. Ja ja jag får väl ta den gamla vagnen till stan då..
Nu har jag lite brottom, en ny jacka ska fixas idag med... Stress stress stress alltid samma sak...




Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?