Tisdag, bak och tvätt- dag

uppe med tuppen var vi imorse, 06,45... Såååå trött, men jag har sovit länge, somnade 20.30 i soffan igår... Var verkligen helt slut, av någon anldning... Ja ja nya tag idag..
Igår tog Noel 2 ½ steg, det e på gång, det e på gång... Men ärligt e det ganska så skönt med krypandet... Melwin gick ju när han var 10 månader och det var INTE kul, han slog sig hela tiden... Men Melwin var mer frammåt än Noel..

Idag eller snart kommer Lina, vi ska baka och fylla våra frysar med bullar, mumms... Sen ska jag in till stan, köpa lite presenter och senare i eftermiddag, tvätta hos mamma, NEJ våran tvättmaskin funkar fortfarande inte...

Nästa vecka ska jag börja min DETOX kur, i 60 dagar ska ja käka kapslar, ville inte ta det flytande för jag kräks nästan av äcklig smak, kan tex inte dricka brustabletter mm mm när ja skulle dricka Nutrilett mådde jag piss hela dan, så nu tänkte jag prova kapslar, mkt bättre för mig... Så nästa vecka då gäller det, ingen gotta för mig...
vill inte direkt banta bara komma i bättre form... då börjar även min simning 2 dagar i veckan, övrig tid får jag promenera med Noel..

Snart kommer min Älskade lillasyster och pojkvännen hit, en hel helg, det ska bli himla kul... Alla helger framöver e nästan bokade, det går så himla snabbt nu till julen,
Vi ska bestämma ett datum för vår glöggkväll åxå, vi har haft det 3 år i rad nu så det har blivit lite tradition, vi brukar bjuda på ett minijulbord och självklart glögg... Ska bli lika kul detta året... 

Vi har bestämt oss för att vara på Gotland 1 vecka över julen, vi åker 21.a och hem den 28:de ska boka biljett nu så fort som möjligt.. Ska bli riktigt skoj...
Sen fyller Gabriel den 30:de och sen e det ju NYÅR.... Undrar vad vi ska göra i år??? Blir säkert nåt skoj...

1 dag kvar tills Noel blir 1 år.... lillprinsen ska givetvis firas imorgon.....

Ne nu kommer Lina när som helst..... Bäst att förbereda sig lite...

Ha en bra dag.....
  Ulla  

Att somna i soffan verkar vara ett arv från din far. Att ni inte verkar fatta att det är bättre att lägga sig i sängen när man är trött, men envetna som ni är.... ytterligare ett släktdrag, hahaha.

Pussa på Noel från mig imorgon.

Ha en riktigt bra dag och passa på att äta bullar. Det verkar kört för den varan nästa vecka.

Kramar från bonusmotti

Datum: 2008-10-28 / Tid: 11:06:00
URL/Blogg:
  johanna  

Ulla

Ja ja men de e såå skönt att somna framför tvn juh. Ja ska ge Noel miljoners pussar imorrn, på hans stora dag...

Japp många bullar har det blivit ida, supergott... Hoppas ni hade en kul kväll i lördags..

många kramar tillbaka....



ps tusen tack för vedkorgen igen den e vi supernöjda med, den ser ut att smälta in i miljön så bra.. superfin...

Datum: 2008-10-28 / Tid: 22:43:15
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?