Vilket satans väder...

Alltså, natten har vart hemsk, det har kännts som att vi ska blåsa bort, fy fasen vilket oväder, ser redan massa som e förstört ute, hoppas att vi klarat våra saker i den andra lägenheten, Tur jag tog in våran nya lykta igår...

Allafall, gårdagskvällen var mysig, vi åt Jättegod mat, Laxfile, potatis och en kall röra till, innehållande Creme´Fraishe, paprika, rödlök och basilika, MUMS.. Hade massa tända ljus och hade myskväll... När barnen hade somnat kl 20, satte vi oss för att se Stjärnor På Is... Med kaffe och glass... NJA jag vet inte vad jag tycker om det programmet ännu... Men jag tror det blir bättre, såna program brukar vara lite trögstartade, jag ska se några gånger till och antingen fasnar man för det eller inte...  Efter det så satte vi på filmen jag nyss skrivit om och låg och bölade resten av kvällen.....

Idag e Gabriel o jobbar i stormen nere i Apelviken, det känns inte så bra när det blåser så här, men ska man jobba så ska man... Inget får han att skita i jobbet!!!
Jag o barnen kollar barnTV, men jag ska snart se om jag kan hitta nyhetskanalen o se vad som hänt i Sverige inatt...

Dagen blir lugn i min ensamhet, Gabriel e iväg hela dagen och vi ska bara vara hemma, kanske bakar man någort senare, kladdkaka e inte helt fel..

I Januari ska vi åka med Lina o Andreas o alla barn till laLandia och ha en stuga där från tors-sön... Det ska bli superkul, där finns allt för barn, Vattenland och Lekland och mkt mkt mera... Vi ska boka redan nu i veckan.. Superskojj...

Nu har jag en lite gullunge som gjort dumheter i blöjjan, måste gå innan hela lägenheten stinker... Blääää...



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?