ännu en tråkig städdag!!!

Ohhhhh jag blir såå trött, denna dagen kommer åxå att bestå av städning... Gabriel har hyrt ett släp... Så idag ska även ett lass till tippen köras, hoppas inte detta blir dyrt, de e så tråkigt att betala för att man slänger skräp..
Alltså.. nu var jag tvungen att pausa... vet ni varför jooo för Noel hade klättrat upp i soffan själv o stod där o skrattade åt mig, den ungen e en riktig klätterapa, att han vågar liksom.. Ja blir inte klok...
Melwin e på dagis nu, han var trött imorse så vi tog det lugnt i soffan en stund innan det var dax att åka..

Hoppas att jag kan få in lite bilder nu allafall, tycker att bloggen e så tråkig utan bilder....


Noel 11 månader.....



När han äter själv, äter han mycket...



Jag vill vara mitt upp i allt när mamma fotar...



Mamma o son...





Detta tog en evighet, får se om jag får bättre flyt senare, har såå många bilder jag vill visa er..

Igår kväll var vi på IKEA, snabbt hittade ingen säng, men en jättefin gavel, så idag ska vi på jakt efter en skön madrass..
För imorgon e vår nuvarande säng troligtvis såld, det kommer en från Halmstad o kollar på den..
Gabriel hittade även ett hörnskrivbord till sitt hemmakontor, som kommer vara i en del av vårt sovrum...
Sen stängde Ikea, så det var verkligen ett snabbt besök, 1 timma var vi där, O det pinsammaste var att vi var dom sissta som lämnade Ikea... ha ha de har jag aldrig vart med om innan...
Ne nu måste vi börja, jag får väcka liv i Gabriel som ligger i soffan o snarkar med en sovande Noel på magen... Såå gulligt, det ser så himla mysigt ut, men nu måste vi jobba jobba jobba....

Ha en bra tisdag....



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?