ännu tröttare...

e jag ida´ fyy vad jag njuter av att vara hemifrån just nu, att bara släppa allt plockande och städande för här hos mamma kan jag inte göra något åt det så varför ens tänka på det...
Idag har jag fixat tills kvällen, vid 18 tiden åkte vi in till stan o lämnade då ett ganska så fint städat hem... Vi hämtade upp Annika o sen åkte vi till Willys, där skulle vi handla mat, men när vi stod där vid grönsakerna insåg vi alla 3 att laga middag inte var så lockande just idag, så vi tog lite frukostvaror, betalade sen drog vi till Mc´donald´s....
Väl hemma åt vi o kollade Tv, bra idag, Idol, o So you think you can dance...

O ja e trött, helt matt i hela kroppen, så imorrn ska ja slappa hemma hos mamma, bada badkar o ligga på soffan...

Min älskling e i Finland,,,, ohhhhhh va jobbigt när han e borta... jag saknar honom varenda minut, våra mys på kvällarna, våra middagar, våra samtal,  vårat smågnabb och hans snarkande brevid mig i sängen....

Barnen har vart snälla idag, Noel e lite gnällig o orolig, han e inte riktigt ok, förkyld o en massa tänder på G, stackaren...
Melwin e så nöjd med sitt rum... Det är stort o jag tror det kommer bli super när det e klart med nya sängar osv.. Det känns fortf lite tomt men det löser vi snart med tavlor o foton...

Imorrn ska Melwin till dagis igen... det tycker han e kul... så de blir att ställa klockan o gå upp 7, men de e ja van vid nu...
På torsdag blir det Gekås, vilken dum dag, dagen efter lön... harregud det lär vara kö... kanske får vi ta ett snack om detta o byta dag, det e ju typ den värsta dagen varje månad dagen efter löning... ja ja vi får se hur de blir...

Ne... nu säger ja gonatt....
  lina  

nu får vi se till att träffas snart, när åker du tillbaka ut? kram

Datum: 2008-09-24 / Tid: 07:19:32
URL/Blogg: http://secretmom.blogg.se/
  Charlotte Jönsson  

Fast efter löning är inte dom värsta dagarna på Geksås, tvärt om, strax innan löning (efter barnbidrag) är det värst! Bästa dagarna är mån-ons eftermiddag!

Datum: 2008-09-24 / Tid: 07:38:07
URL/Blogg: http://hemmahosfyrklovern.blogg.se/
  johanna  

JA, LINA.... det var längesen nu juh... så trist...

Vi e hemma igen på Fredag o hela helgen...

Ni e välkomna när ni vill...



OoK.. Charlotte... då vet jag det, trodde det var sämsta dagen imorrn, men då blir det nog Gekås ändå.. Tack för tipset

Datum: 2008-09-24 / Tid: 10:02:18
URL/Blogg: http://johannaandthefamily.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?