TUR jag har.....

YES idag ringde jag till Ästad o kollade igen o ja dom hittade min mobil, kofta o CK-one klocka i deras tvättkorg, så imorrn drar vi dit o då har jag en telefon igen, slipper köpa ny, helt underbart.. Ibland e turen på ens sida allafall...

Melwin hade jätteskoj på barnkalaset, han ville inte ens gå hem.. Sen var det willys, storhandling nu e e allt fullt både kyl o frys...
När vi kom hem gav ja mig ut på en promenad, skönt väder...  nu står gabriel vid spisen o ja ska snart hjälpa honom, sen blir det go middag o ett glas rödvin..

vi har 2 filmer att titta på sen får se om de e  nån bra... Melwin tittar på sin film nu..

letade efter en jacka i stan blev galen... hittade ingen allafall inte på gallerian, men får ta övre delen av staden nästa vecka, hittade en overål till Noel jättefin från Lindex, mössa o vantar...
hittade även en fin sjal till min (jacka som ja snart ska köpa) på H&M..
Hade lite ont av tid så det blev ingea resekataloger hämtade idag, får ta det på måndag... Funderar på Laos, det e nog ett paradis där. Hittade det i aftonbladets bilaga RESA...

Imorrn ska vi hyresförhandla, gör man sånt?? Allafall gör vi sånt...  Annars e allt klart med den nya lägenheten..... underbart... Den e såååååå fin...
Hoppas att vi kan ha Noels kalas där..

Ne nu ska ja hjälpa min stackars man me maten...

Ha en bra kväll...


  Astronauten  

Hej! Jag undrar om du skulle kunna vara snäll och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/2/-1/votes/5185986



Det vore jättesnällt och jag skulle bli skitglad! :)



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :D

Datum: 2008-09-13 / Tid: 18:23:48
URL/Blogg: http://astronautenochfrank.blogg.se/



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?